zeleny čaj v ihle
knock
prosim vas...poradte povedzte mi pre vpoho spanok: mohli by zlyhať obličky následne chrbtica krk až bodanie do mozgu po najminimalnej rannej davke subutexu a naslednej este minimalnejsej davke perniku ale -pozor rozriedenom v zelenom čaji-že by proste hodili iba spetnu vezbu...alebo to je iba taká horúčka a unava...môže sa vytvoriť vôbec po takejto nejakej tekutine napríklad ako zelený čaj s obsahom antioxydantov-nejaký zápal??? moc dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Zelený čaj je k ředění roztoků pro injekční aplikaci hloupý nápad. Používejte buď vodu pro injekce a nebo alespoň převařenou vodu. Źádné čaje. Obsahují mnoho látek, které mohou způsobit alergické reakce, může se v nich lecos pomnožit, ... Pokud jste si tuhle kombinaci aplikoval injekčně a máte takovéhle obtíže, myslím, že byste měl svižně vyhledat lékaře. Pokud máte takové příznaky, které vznikli náhle po aplikaci, jako je bolesti a tuhnutí krku, bolesti hlavy, ... tak by se taky mohlo jednat o rozbíhající se meningitidu (tedy zánět mozkových plen). Jestli to necháte rozject, tak můžete dopadnout velmi špatně. Zánět může přejít na mozek, může způsobit mozkobé infarkty, hydrocefalus, ... Je to dosti neveselé. Tedy, k lékaři, svižně. P.s. Napište, jak to dopadlo.