pro MUDr. J. Minaříka
Linda
Dobrý den a děkuji za odpověď. K té ambulantní detoxifikaci. Z mé strany je možné začít docházet od 19.6., ale záleží samozřejmě na vás, jak moc jste zaneprázdněn. Jenom bych prosila popis, kde přesně vás najdu :)). Magnesium, bylinné čaje a vitaminy můžu začít užívat s předstihem, myslím, že tím nic nepokazím. Mám ještě jeden dotaz. Kdysi jsem dostala od lékaře antidepresivum /Cita 20 mg/, neužívala jsem ji. Myslíte, že by bylo dobré začít ji brát nyní, k usnadnění detoxifikace? Nebo lépe se tomu vyhnout? S pozdravem, L.

Odpověděl: Jakub Minařík
Citu klidně začněte užívat, antidepresiva vám v detoxifikaci pomohou, resp. pomohou vám zvládat rozlady s odvykáním spojené. Vitaminy a bylinné čaje také můžete začít užívat s předstihem. Adresu najdete v rubrice, kdo vám odpovídá, jinak nejlépe dojet na metro Národní třída a odtamtud se vydat směrem na Karlovo náměstí (ulice Spálená) a hned v 1. bloku domů po levé straně sídlíme. Vchod do polikliniky (Studentský zdravotní ústav) je mezi lékárnou a oční optikou. Pátrejte po ceduli CADAS, máme ordinace v 1. a ve 2. patře. Ohledně objednání, nejpravděpodobnější by se mi jevil čtvrtek. Zkuste zatelefonovat v pondělí po poledni (telefon je 222 924 245) a nebo kdyby se vám nepovedlo mě zastihnout tak napište sem.