Zsusi
Dobry den, zajimalo by me po jak dlouhe dobe je mozne zjistit krevnim testem pritomnost pervitinu?? A kde je mozne si takovyto test nechat udelat?? Je za poplatek?? Jsem z Kladna, je mi 21 let. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Z krve se dá pervitin detekovat poměrně krátce, cca 1 - 2 dny. Standardně se provádí testy ze vzorku moči, z moči se dá pervitin zjistit cca do týdne po posledním užití, po předchozím velmi intenzivním užívání i delší dobu, uvádí se max dva až tři týdny. Testy je možné nechat provést v toxikologické laboratoři, případně je možné zakoupit v lékárně orientační test na přítomnost drog v organismu (jeho spolehlivost je cca 97%). Stojí kolem 100 Kč a funguje na principu těhotenského testu. Ukáže ale pouze to, zda byla droga v cca posledním týdnu užita či nikoli a není možné z něj zjistit například informaci, kdy byla naposledy užita. Proč se na to vlastně ptáte?