Karohlinkabrno333333
Dobry den...mam takovy hloupy dotaz,presto se ptam....peritin sem brala rok...snupala sem....posledni dobou prakticky skoro nonstop...myslela sem si,ze je resenim problemu,ale neni,naopak prohlubuje a ja si to neuvedomovala....ale to vi kazdy kdo prestane...ale po vikendu se si rekla,ze na to kaslu...ale ty stavy abstinence sou strasny...vite,jak moc bych chtela peritin,ale musim se prekonavat...dnes sem nemohla do skoly...je mi cerstve 18...1 cervna:)...no a od rana jsem ospala...cely den sem jen jedla,spala,jedla spala....tak moc sem toho nikdy nesnedla a nikdy sem ve dne neusla....jen po 3 dennim pareni...:) ale to malokdy usnu ve dne...ale uz nemuzu dal fetovat...dit by me to uplne znicilo...rodina mi nastesti zustala,nikdo nic nevi,ale to je asi tak vsechno....jinka nikoho nema,,,krome par pratel,ale ty vidim jen malokdy..jak to mam prekonat????ted se semnou jeste rozesel muj pritel,se kterym sme se rozhodly prestat a posledni dobou to bylo divne: takze se ptam na druhou vec...uzival take previtin a snupal...driv vic,pak mene a ted vubec...myslim....no a hodne kouril marihuanu...hodne,vzdy kdyz sem si i pres svuj odpor s nim zakourila,beze vseho za 3 mesice tak 3x!tak sme se pohadali,proste sme se zkoureni nesnesli,nerespektoval to,ze s nim hulit proste nechi a nebudu a on potrebuje nekoho kdo sni mulit bude a ne asi mne...a posledni dobou to bylo divne...a tak se semnou rozesel...mylsite,ze hodne huli aby zahnal chut na pervitin?Ale driv huli take hodne,stejne tak nevim...marihuana neni zas takova latka,na ktere se clovek stane zavisly,myslim ze to tak je...ale v jeho pripade ji maq kazdy den a nekolikrat............co s nim je???

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že konopím si může substituovat chuť na pervitin, může to být něco jako náhradní droga. Dokonce to může být tak, že svým efektem mu konopí více vyhovuje, v tomto případě se jedná o drogu spíše primární, než náhražkovou. Víte, spíše bych v téhle situaci se soustředil na sebe a na to jak zvládnout braní, resp. abstinenci. Staré věci bych nechal spát, zvláště když se jedná o věci, které jsou spojené s drogama. Jinak ty vaše chutě, vlčí hlad, únava - to všechno by mělo během několika dní odeznít a zlepšit se. Chviliku to trvá, ale je to doopravdy jen několik týdnů, pak si to sedne. Jen bych vás rád upozornil, že pokud si dáte, začne to všechno nanovo. A ještě - pokud jste brala injekčně, měla byste se nechat vyšetřit na žloutenky a HIV. Držím palce a kdyby bylo třeba, napište. :-)