pomoc příteli - pro pí Justinovou
tera
Vážená paní Justinová, děkuji za odpověď, o konzultaci pro sebe jsem uvažovala - doporučila byste mi pracoviště U Apolináře (Praha 2)? Příp. konkrétní jméno? Ještě co se týče mých "výhružek" - je to složitější, já odejít nemohu, byt je můj, a jeho nikdy nevyhodím - to víme oba a nikdy jsem to ani nenaznačila. Spíš jsem mu řekla, že pokud se něco zásadně nezmění, vědomě a z pudu sebezáchovy v sobě zadusím veškeré city a náklonnost. Ovšem jestli to po 10 společných letech, kdy mi byl maximální oporou..., dokážu - fakt nevím, nejde mi to. Zatím si po poslední diskuzi držím odstup a čekám, jak se rozhodne (a on to ví). Chci mu pomoct a maximálně využít svůj vliv, ale zatím se daří vždy jen na chvilku... Nezbývá než doufat... Hezký den a děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, chápu, že to není vůbec lehké, po 10 letech vztahu najednou řešit takové problémy a odhodlat se k nějakému radikálnímu kroku. Ale určitě Vám nezbývá jenom to doufání, můžete do celé věci, která se Vás tak podstatně také týká, aktivně zasahovat. Určitě je dobrý nápad konzultace s nějakým odborníkem. Jednou možností je jistě Apolinář, i když si nejsem teď úplně jistá nabídkou pro rodinné příslušníky a mám pocit, že místní ambulance se zaměřuje spíše na problémy s alkoholem (tel.224968214). Další možností je naše Poradna pro rodiče (a další rodinné příslušníky), která sídlí ve Školské 30, na Praze 1 (Tel.: +420 739 268 527; +420 284 825 515). Kontaktní osobou je Mgr. Štěpánka Čtrnáctá. Snad Vám alespoň některý z těchto kontaktů bude vyhovovat a pomůže vyřešit Vaši složitou situaci.