anomálie na hrudníku?3
fetnicka
Dobrý den, je to tvrdé a velikostně asi tak jako ořech a když břicho více zatáhnu,tak se to zvětší...je to přímo ve sřredu hrudníku,pod,mezi prsy...

Odpověděl: Jakub Minařík
Já to vzdávám. Nějak se prostě nemůžu dopracovat výsledku. Napadla mě kýla, bývá to měkký útvar nad břišní stěnou ve střední čáře, a měla by jít vtlačit zpět. Kdyby to tak bylo, neměl by být problém jí odstranit a bylo by to i moudré, protože kýla může vést k ukřinutí a to je velmi vážná komplikace. Pokud je to nějaký výrůstek kosti, který tam nemá být, tak je to taky dosti divné. V každém pádě, myslím, že byste se měla stavit u lékaře. Jeví se mi to jako rozumné, protože takhle po netu se fakt Dg. udělat nedá