pernicek
Eno
Ahoj prosim mam dotaz potreboval bych vedet jake nasledky muze mit 6 lete uzivani pervitinu co se tyce dusevnho a psychickho stavu.. jedna se si sice vesinou o vikendy ale zas upne cele..mam kamaradku rad sice tvredi ze pretane uplne fakt ji to neverim ..uz se mi i sverila ze ji boli jatra a ledviny kdyz hodne pije porebovahc bych vedet jaka sance je ze s tim nadobrou skonci ne se ji neco stane a co bych pro to mohl udelat...moc dekuju za zodpovezeni dotazu

Odpověděl: Jakub Minařík
No, následky záleží na mnoha věcech, mimo jiné na způsobu aplikace, ... Zjistit, jak na tom kamarádka je lze pouze když se nechá vyšetřit. Nic jiného se udělat nedá. Po 6 letech braní může být poškození velmi značné, v případě některých onemocnění spojených s injekční aplikací dokonce fatální (například bakteriální endokarditida). Nebo také velmi diskrétní, prakticky nezjistitelné. Závisí na mnoha faktorech, odolnosti organismu, kvalitě drogy, kombinaci s dalšími látkami, velikosti dávky, způsobu aplikace, .... Pokud pro ní chcete něco udělat - tak otázka zní, zda chce něco udělat ona sama. Pokud ne, těžko budete pomáhat. Pokud ano, tak je třeba, aby kvůli tomu něco udělala. Je například pravděpodobné, že se bude muset zajít někam poradit, ... Co se týče vás - můžete zjistit, kde je nějaké poradenské centrum, zavést jí tam, prostě aby našla odvahu tam dojít. Pokud mohu mít varování - pokud si s ní dáte pervitin, stačí jen jednou, tak v tom pojedete taky. Dejte si pozor. Sposta lidí začala tak, že si s někým dala naposledy, ...