synova přítelkyně bere pervitin
kity
Pane doktore Minaříku, chci Vám moc poděkovat, že jste mi pomáhal při problému se synem a jeho slečnou. Hurá, hurá, slečna je odstěhovaná, rozhovor s její maminkou zabral. syn má sice prázdný byt, protože vše co bylo v bytě před jejím nastěhováním bylo špatné a muselo se dle ní vyhodit, přivezla si svoje měla na nové protože v té době pracovala a brala asi 25 tis. měsíčně. To co zbylo po vyhazování nedávno rozbila. Ale je pryč. Synovi jsem vysvětlovala, že ji nevyhazuju z důvodu aby s ní nechodil, ale proto že ho ohrožuje, nepečuje o něj po tom úraze, nezastane se ho při napadení a řádí jako vandal. Řekla jsem mu, že si může chodit ským chce, ale tahle slečna nebude v mém bytě, dokud se nebude chovat slušně, řádně pracovat, a nepříjde se omluvit. Stačilo by kdyby třeba za půl roku přišla, řekla dělala jsem chyby, už je to za mnou, něco s tím dělám, chodím řádně do práce a mrzí mne co se stalo. Pak bych i souhlasila s jejich případným soužitím. Ale jak mi syn řekl, ona čekala že toto udělám já, že budu žádat já jí o prominutí a já budu chtít aby zůstala. Synovi jsem vysvětlila, že toto by připadalo v úvahu jedině, kdyby on byl na nedejbůh smrtelné posteli a jeho přání by bylo ji ještě vidět, nebo by to vypadalo na to, že kvůli její ztrátě hrozí jeho sebevražda, nebo by tam měli společně dvě děti. Jindy že za ní já nepůjdu ani náhodou. On že se s ní může stýkat kde chce, ale u něj doma nebude. Nyní nevím, jestli mám říci jejím rodičům o jejím problému. Protože jsem takový lidumil, a je mi líto každého, a myslím si že je holky škoda a že je jí třeba pomoci. Co myslíte, mám to udělat? Děkuji za pomoc. Kity

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nejsem si jistý, zda vám rodiče synovi bývalé slečny poděkují. Spíš bych řekl, že nikoliv. Skoro bych doporučil to udělat nějak oklikou. Co k tomu takhle využít dotazy které jste psala do drogové poradny? Budete muset sice i se svou pravdou ven (tím myslím, že syn bral), ale na druhé straně to vypadá dosti poctivě. Prostě mám dojem, že vzhledem k situaci nemají její rodiče na vás moc dobrý pohled (možná se pletu) a když jim to řeknete přímo, tak by to nemuseli přijmout. Takhle se k tomu, aby se dobrali pravdy budou muset přečíst celý příběh. Není to ale bez rizika. Nesete svou kůži na trh. Na straně drohé, záleží na nich, jestli si dotazy přečtou nebo nikoliv. No, promyslete to a nepouštějte se do toho ukvapeně.