pro p.Janu Justinovou
Děkuji Vám za odpověd,ale přesto bych zkusila ještě přímí kontakt s odborníkem jak jste mi nabídla.Pokud mohu poprosit o doporučení tak v okrese Havlíčkův Brod,Jihlava nebo Pelhřimov .Předem moc děkuji P.... Opověd na mou problematiku byla Vámi zaslána dnes 8.6. asi v 10.40 název dotazu byla RADA

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vzhledem k tomu, že naše sdružení sídlí v Praze, nejsem schopná Vám vyloženě "doporučit" centrum ve Vašem okolí, za které bych se zaručila, že je to nejlepší. Nicméně, existují zde minimálně dvě kontaktní centra, kam byste se mohla obrátit, a to Kontaktní centrum Fokus Vysočina o.s., ul. 5.května 356, Havlíčkův Brod, 580 01, telefon: 569 421 845 a stejnou organizací zřizované Kontaktní centrum Humpolecká 736, Pelhřimov, 393 01, telefon: 565 326 666,603 545 152. Pokud byste se chtěla poradit z někým z kraje o vhodnosti toho kterého zařízení přímo pro Vás, je možné obrátit se na Linku pomoci sdružení Podané ruce na telefonu: 545 247 535, 777 916 256.