droga?
fashion
v prvom rade by som chcel vediet na com som a kde sa stala chyba. ci vo mne alebo v mojich kamaratoch. story: vo stvrtok poobede sme sa vybrali s kamaratom, spontanne, ze ideme na horsky hotel a urobime si dovolenku a par dni. samozrejme, ze zavolal aj kamaratku, s ktorou som ho zoznamil ja. od sameho zaciatku ako sme odisli, uz vo vlaku sme popijali alkohol, takisto aj na hoteli a zacali sme hrat jednu hru ktora sa vola nikdy v zivote som ...... no samozrejme pri tejto hre som mal podozrenia na zdenku, ze som ju nepoznal az tak ako som si myslel. je falosna a uzasnym sposobom ovplyvnuje mojho najlepsieho kamarata. v piatok ako sme vstali, samozrejme po opici....co by nie, vsak klin sa klinom vybija, a tak sme zacali chlastat opat, podotykam cely den, aj vecer. stale ten isty druh alkoholu-Havanu. v sobotu opat a to sme isli na discoteku, z ktorej sme prisli o piatej rano na hotel a samozrejme, ze sme spali velmi malo. teraz k veci: v nedelu som mal brutalny stav, v noci som nemohol spat, podozrieval som ich a cesta vlakom bola hrozna a neskutocne dlha. prisli sme domov a celu noc som nemohol spat, stale som si vycital JA nejaku chybu, kde som schybil lebo som stale videl, ze poza moj chrbat hovoria, ze zle som. v pondelok naobed som mal ist do prace, co som aj isiel....no pre mna katastrofa, bol namotany na vsetko, vsetkych som podozrieval, ze sa rozpravaju iba o mne, mal som pocit, ze nezvladam situaciu, triasli sa mi ruky, ludia zle na mna pozerali, stale som si nieco vycital. vecer ked som isiel spat, spanok bol uz lepsi, ale stale prerusovany apremietali sa mi situacie a posledne dni a stale som si myslel, ze ma maju vsetci za debila. iba jedna kolegyna v praci sa so mnou rozpravala normalne, aspon som to tak nepocitoval a vravela mi, ze vyzeram normalne, iba trochu rozbito, ale ze prejav mam normalny, ze stale iba zvelicujem. z utorka na stredu, co je dnes som spal iba 4 hodiny, ale to iba preto, ze som musel skoro vstavat kvoli meetingu. prisiel som domov za 2 hodiny a pospal som si. mam teraz 2 dni volno, tak to vyuzijem a budem odpocivat. pointa: uz som bol parkrat takto na chate, a pili sme rovnako, ale taketo stavy som nikdy nemal. som sa pozbieral proste za jeden den. pointa 2: nieco o drogach viem, dost som studoval o tom a nemyslim si ze taketo stavy su z alkoholu. ale nikdy v zivote by som taketo svinstvo nezobral ako su vyssie drogy zacinajuc marihuanou. pointa 3: myslim si, ze mi niekto nieco hodil do drinku a nevylucujem z toho mojich ,,uzasnych" kamaratov. bol som alebo nebol som na piku? ja neviem, ale vsetky stavy tomu nasvedcuju.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, opravdu těžko říct, jestli jste byl na drogách, nebo ne. Máte pravdu, že popisovaný stav odpovídá nějakému amfetaminu nebo extázi, ale na druhou stranu to může být i tak, že jste to prostě s alkoholem přehnal, tentokrát Vám nesedl a propil jste se až do takového stavu. Proč myslíte, že by Vám kamarádi dávali něco do pití? V každém případě byste si teď měl odpočinout od jakýchkoli látek, ovlivňujících psychiku, tedy i alkoholu. Zkuste se vyhnout i silné kávě, odpočiňte si. A příště až pojedete na víkend pít, zkuste to proložit i nějakou nealkoholickou zábavou, ať si tělo i mozek trochu oddychne.