linda
Dobrý den,s přítelem si dáváme o víkendech pervitin nebo spíš skoro každý víkend...ale v týdnu jsme normální a nemáme na nic takového ani pomyšlení...jelikož oba pracujem a chceme mít čisto v hlavě ale prostě o víkendu je to pro nás velké odreagování jelikož máme oba náročnou práci... Chci se zeptat jestli si třeba nebudujem pěknou závislost!!!Děláme tohle už skoro 3/4 roku...a já osobně nepocituju že by mi v týdnu něco chybělo...nebo že bych byla nervní a když jsem se o tom bavila s přítelem tak cítí to samí... Děkuji moc za odpověd...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, závislost může být klidně i víkendová, právě na tom uvolnění, o kterém píšete, že Vám ho pervitin pomáhá dosáhnout. Otázkou je, jak se cítíte, když strávíte jeden víkend bez pervitinu. Vadí Vám to? Vzpomenete si na něj? Jste z toho nervózní? Tak většinou závislost začíná a někdy se přehoupne z víkendu do týdne, ani nevíte jak...Ale není možná až tak důležité, jak to nazveme, podstatné je, jestli vám užívání pervitinu vadí. I když píšete, že je všechno v pořádku, fakt, že máte potřebu se o tom utvrzovat na poradně, i vzájemně s přítelem, naznačuje nějaké pochybnosti.