Jak dlouho se drží drogy v těle?
Etscon
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jak dlouho se drogy v těle drží?Nebo za jak dlouho je tělo úplně vyloučí? A po jaké době je již nelze zjistit krevním ani jiným testem?Zajímalo by mě to především u pervitinu,extáze a marihuany. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, drogy se většinou detekují z moči, tam jsou extáze a pervitin rozpoznatelné testy až dva týdny, marihuana až měsíc. Záleží na množství, době a intenzitě užívání. Z krve se tyto látky vylučují ještě rychleji, tyto testy se používají méně často. Nejdéle je možné poznat přítomnost drog v těle z vlasů, v podstatě celou dobu, dokud neostříháte tu část, která rostla v době, kdy byla droga užita. Tyto testy se ale v podstatě nedělají, s výjimkou výjimečných soudních procesů. Jde o velmi drahou analýzu.