pro Pani gabrielu koryntovou
TTEREZCSKA PICCOLOO PRAHHHA19
Minul tyden ste mi odpovedela na muj dotaz..ano chodim do skoly,uspesne sem odmaturovala,rosinu mam...s tim okradanim sem to nemyslela doslova...spis sem prodavala sve sperky ale rodicum sem vzala pouze par veci...ale uz sem to vzala a to je spatny...rikala ste,ze jde o zavislost jak se patri...zkusila sem stim seknou..aspon na cas si oddechnout...v nedeli sem mela rano tezkost na hrudniku a ne malou...budilo mi srdce,palili me ruce...myslim tim tepny ci zily presne nevim....no a jen tak tak sem se zberchala a delala vse pro to,aby mi bylo zase dobre..tzn. hodne jsem pila,snazila se potlacit nervozitu a ledovy zabal sem pouzila na hrud....zkratka co me napadlo az ted sem vlastn e poznala ze uz to zaslo do extremu,kteremu je se treba vyhnout...mohlo mi selhat srdce.-..tachykardie nebo spatna pruchodnost plic,úplicni mykroembolie,nebo spatny prokrvovani tela...ci neco s cevama...spatny prokrvovani.... co ja vim...tohle me jen napada---myslim,ze to bylo predavkovanim,aplikace byla snupanim...4 davky kolem 4 hodin...tak prumerne...mela sem pocit ze mi to nic nedela,spis sem se sekala nekde na dlouhou dobu a nic sem neudelala....jen cas letel a ja pritom nic nedelala----tohle sem asi nebyla ja...dulezity je,abych to vedela ja sama...vim,ze to muzu jen tk prohodit,ale hlavne abych to zvladla....pritel odjel na delsi dobu pryc,aliebili sme si ze je stim smahem konec,kdo z nas to vydrzi...kdo vi,dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Já se omlouvám že vstupuju do komunikace mezi vámi a kolegyní, ale Gabriela tu týden nebude a já mám dojem, že že oprese na hrudi si vyžadují neodkladný zásah. Pokud se vám stalo, že jste cítila tlak na hrudi, případně bolest, bušení srdce, ... Tak je to vážný příznak a vyloučení nějakých problémů se srdcem nesnase odkladu. Doporučuji tedy následující: Hned zítra ráno zatelefonujte kolegovi (Dr. Řehák) do ambulance (234 091 142), zvedne to sestřička, odvolejte se na mě (Dr. Minařík), řekněte, že jste měla nějaké bolesti na hrudi, že jste mi psala do poradny a že jsem vám řekl, že si máte hned ráno zatelefonovat a objednat se na vyšetření, pokud možno neodkladně. Nechci vás zbytečně strašit, ale může se stát, že se jedná o vážnější problém (infarkt myokardu, srdeční arytmie, ...) a pak je třeba rychle zasáhnout, protože byste na to taky mohla umřít a nebo si přivodit nevratné poškození srdečního svalu.