úvěrový podvod
pablo
Dobrý den, zjišťujeme situaci pro klienta KC Žďár nad Sázavou a chtěli bychom se zeptat na sankce za úvěrový podvod (nepravdivé informace při zařizování spotřebitelského úvěru Home Credit v hodnotě 10.000,-Kč - s úroky již 18.000,-). Klient v současnosti odpracovává OPP - přihlíží se k tomu při návrhu trestu? Jaký doporučujete klientovi postup, aby byla sankce co nejmírnější - očekává rodinu, je v složité sociální situaci. Předem děkuji za odpověď. pablo

Odpověděl:
Velice se omlouváme za opožděnou odpověď, nějak se nám toho za poslední týden nahrnulo příliš. Jinak - pokud se týká vašeho klienta. Vámi popisovaný problém spadá více do oblasti legislativní a na ni tato poradna specializovaná není. Nicméně kvalifikovanou odpověď od právníků můžete dostat na webové poradně Právní poradny A.N.O., což je organizace, která se vysloveně specializuje na právní problémy uživatelů a jejich blízkých a poskytuje rovněž bezplatné poradenství. Kontakt na ni najdete v pravém sloupci na našich stránkách, jinak přímo webová poradna je zde http://www.asociace.org/pp_webova_poradna.php Přeji hezký den a ještě jednou omluva. Jana Marečková, administrátor poradny