Selhání
Hanka
Po 5 měsících nekouření jsem začala opět kouřit. Hodně jsem si věřila a neúspěch mě velmi zničil. Zapaluji jednu od druhé a cítím se opravdu hrozně. Mám ještě šanci být nekuřák? Už si vůbec nevěřím. Nový pokus mám zahájit co nejdříve nebo mám nějakou dobu počkat? Jak minimalizovat škody, které jsem si způsobila?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, rozhodně neházejte flintu do žita. Každým pokusem jste si minimálně vyzkoušela že na to máte, ušetřila několik dní kouření a zvýšila pravděpodobnost, že se to příště povede na trvalo. Zkuste to znovu hned, jak se na to budete cítit. Můžete si pomoci např. náplastmi nebo žvýkačkami s nikotinem. Také doporučuji nebýt na to sama, podívejte se např. na stránky www.dokurte.cz, kde najdete některé dobré tipy a číslo na linku pomoci pro odvykání kouření. Přeji hodně sil a vytrvalosti.