uz si nevim rady
Sikynka
Muj pritel kvuli svoji nevyrovnanosti a problemum zacal kourit-Heroin-nastesti se ztoho dostal ale potom zacal jist -Subutex-pac je to takova nahrazka-Heroinu-zejo ? No a problem je v tom ze mi sice rika ze uz -Subace neji ale nejak mne to proste neda-vnoci nespi,a kdyz uz usne celou noc se strasne trepe-cuka hroznym zpusobem a tak se chci zeptat jestli treba nemame zajit do poradny nebo do nakyho centra,NEBO JA SI PROSTE NEVIM RADY,MAM O NEJ STRACH - MOC DEKUJI ZA ODPOVED

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, jsem ráda, že jste se rozhodla zkusit hledat pomoc a nezůstávat se svými obavami sama. Myslíte si, že přítel bere Subutex. Upřímně řečeno, pokuď má člověk dávku, kterou potřebuje, spíš většinou dobře. Ale tohle nechme momentálně stranou. Ptáte se na nějakou poradnu - napiště, odkuď jste a můžeme Vám poradit, kam ve Vašem okolí zajít. Nebo si podívejte na adresu www.drogy.net, ťukněte na KONTAKTY vpravo a pak zkuste najít zařízení, které by se nacházelo ve Vašem okolí. Nevím, jak dlouho tenhle problém trvá, ani co jste dosud zkoušeli za dohody a jak fungovaly, ale určitě není na škodu poradit se s odborníkem. Kdyby Váš přítel nikam nechtěl, nevzdávejte to a zkuste zajít do nějaké poradny nebo K-centra sama. Držím Vám palce a kdybyste nemohla žádný kontakt najít, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntová.