rohypnol
emča
dne10.4.mě bára orlíková odpovídala na dotaz ohledně rohypnolu. psala že se vyrábí ale nepředepisuje.přecházení na jiné léky je složité nespavost hrozná,kde lze ještě tedy občas rohypnol sehnat abych se vyspala nejsem žádný feták. myslím si že na fetáky jsme dojeli ti, kteří ho nezneužívali a brali jen dle potřeby. fetáci si samozřejmě vypomohli jinak my ostatní docela strádáme. vymizel i nitrazepam podobný rohpnolu zůstali jen hypnogeny a stilnoxy..gerodormy zijeme od té doby docela svízelně.poradte kde je možné ho ještě sehnat když píšete že se vyrábí.děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Bára Orlíková Vám psala, že rohypnol se "stále méně" předepisuje. Jsou tedy ještě lékaři, kteří ho předepisují. Z objektivních důvodů, kterém Vám také v odpovědi popsala, jich je ale čím dál méně. Neexistuje žádný oficiální seznam takových lékařů, je to tedy jen na náhodě, nebo na doptání, zda na někoho takového narazíte. Stejně jako slečna Orlíková bych ale doporučila spíše konzultovat situaci s Vaším lékařem, případně přímo psychiatrem, který má v takových případech větší přehled i možnosti léky předepisovat, a zkusila bych najít jiný účinný způsob řešení Vaší nespavosti.