hulení a jeho důsledky....
smoke
brý den, sem se chtěl zeptat za kolik let hulení trávy se vyskytnou nějaké zdravotní potíže a jaké.díky za odpověď . jo a myslým z dobré trávy s vysokým obsahem thc tj. lampy(skunku)

Odpověděl: Bára Orlíková
To je velmi individuální a záleží to na mnoha faktorech. Především na věku uživatele v době začátku užívání konopných drog, na jeho zdravotním stavu v té době, na jeho psychickém stavu a individuálních psychických a somatických dispozicích, na tom, zda spolu s marihuanou užívá i jiné drogy (včetně tabáku a alkoholu), jak často a jak intenzivně marihuanu kouří... Zkuste si přečíst text Vliv konopí na zdraví na www.drogmem.cz, pod rubrikou Memy. Jinak - například závažné psychické potíže typu psychotických stavů mohou nastat u někoho po jediné zkušenosti s marihuanou, u někoho se to nestane ani po několika letech pravidelného kouření. To jen abyste si dokázal představit, jak velmi individuální to může být a taky abyste pochopil, proč Vám nejsme přes internet schopni dát konkrétnější odpověď. :)