dotaz
luca
Dobrý den, nemám s drogama vůbec žádné zkušenosti, ale našla jsem u manžela malé psaníčko s bílým práškem hrubším, jsem z toho hodně přešlá, mohl by mi někdo poradit o co se asi jedná? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Těžko se dá takto na dálku posoudit, o co se jedná a zda jde skutečně o psaníčko s drogou. Jako bílý prášek se prodává pervitin, kokain i heroin. Ostatní látky - například LSD a MDM (extáze) se prodávají v jiné podobě (LSD v podobě papírku napuštěného látkou, extáze obvykle jako tablety). Také nevím, zda již měl manžel s drogami zkušenosti a žádné další podrobnosti, a tedy nemohu posoudit, nakolik jsou Vaše obavy oprávněné. Myslím, že by asi bylo nejlepší o tom zkusit s manželem promluvit a zeptat se přímo jeho. I kdyby Vaše podezření, že se jedná o drogy, bylo oprávněné, tak bez toho, abyste s ním o tom komunikovala, se daleko nedostanete. Když by nastal nějaký problém, napište. Držím palce.