pervitin
gulumse
chtěla bych se zeptat jak dlouho se dá zjistit z krve či moče nebo jakýmkoli jiným způsobem zjistit přítomnost pervitinu od okamžiku aplikace.je to spíš týdny nebo měsíce?děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Pervitin je možné detekovat v krvi jen pár hodin po požití, zatímco v moči zůstává mnohem déle - uvádí se 2-7 dní, zcela výjiměčně i delší dobu. Nicméně výsledek testů je ovlivnitelný řadou okolností jako je čistota užívané látky, frekvence užívání, množství naposledy užité látky, individuální metabolismus apod. Nicméně jestli se ptáte na to, zda jde o měsíce, či týdny, pak rozhodně týdny, spíše dny. Stačí to takhle? Nevím, proč se ptáte, ale kdybyste chtěla napsat víc, určitě se ozvěte. Možná Vás pak bude zajímat spolehlivost testů, cena atd. S pozdravem, Gabriela Koryntová.