synova přítelkyně bere pervitin
kity
pane doktore Minaříku, na základě mého dotazu z 19.5.06 a Vaší odpovědi z 27.5.06 jsem skutečně nasadila tvrdý nekompromisní přístup. Navíc mé rozhodnutí a synovo přesvědčení že dělám správně, podpořil fakt, že přítel jeho dívky jak já říkám" z prašné čtvrti", syna napadl při procházce na které byl syn na berlích s ní, ona se syna nezastala, navíc odjela z místa s "kámošem" a nechala ho v dešti v parku, on byl bezmocný, zmlácený, berle se mu klouzali a tak i on pochopil, že nemá tato dívka ani srdce ani úroveň. Já ji i toho jejího kámoše na našem malém městě lehce našla, oběma jsem vynadala, a jí dala lhůtu na odstěhování týden. Zde jsem měla být ještě tvrdší, protože tënto týden ještě neuběhl, včera jsem syna navštívila, ležel na matracích na zemi, všude spousta střepů, hlíny z květináčů, rozlámaného nábytku, ona prostě vše co mohla zničila a zase zmizela s kámošíčkem. Uklidila jsem aby se syn mohl pohybovat po části bytu, kterou mu ona vymezila, zůstala s ním až do rána. Ona se vrátila nad ránem a pak šla údajně do práce. Teď nevím opět co mám dělat. Nejraději bych zavolala policii aby ji vyvedli a zamezila jejímu přístupu do bytu, ale synovi je jí líto a prosí abych to nedělala. Mimo jiné mi přiznal, že nechtěl aby byla s kámošem jen ona tak si vzal pervitin několikrát také, aby je jak říká "stíhal a nebyl mimo". Tvrdí, že už nikdy víc, ale vidím že má obava se potvrdila. Určitě ale udělám to, že pokud je v bytě, zůstanu tam se synem i já, a pokud začně opět s devastací či jínými výtržnostmi zavolám policii. Pokud by to šlo, dejte mi radu, zda dělám správně. Zdraví Kity

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, že to celé tak dlouho trvalo, ale ono toho bylo tak nějak moc. Jinak soudím, že je rozumné zvolit tvrdý postup, situace vypadá jako celkem kritická, myslím, že nic jiného se prostě dělat nedá. Navíc mám dojem, že pokud syn relapsoval, tak bych považoval za moudré, kdyby se spojil s někým, kdo mu pomůže abstinenci podržet, protože relapsovat, resp. rozjet se v takové situaci je celkem snadné. Syn to prostě nemusí vydržet a může začít brát. Ohledně té policie - jeví se mi to jako moudré řešení. I když nemusí policie postupovat úplně podle vašich představ, tak pomoci by to mohlo. No, kdyby bylo třeba, tak napište, myslím, že už budu snad rychlejší.