piko
Pychouš
Vim asi jak, ale nevim jak vysvětlit své přítelkyni že chci konec s pikem, ale potřebuli od ní pomoc. Jen to aby mi to neustále nepředhazovala,abi mi veřila. uš jednou sem to zvládl rok a půl....... Tet v tom zase lítám a to daleko hůř. Za poslední měsíc a půl sem to usatál na tři týdny. Každý den sem měl na talíři žýe si frčím, ale pravda to nebyla! Tři týdny každý de sem to od ní šlišel ta desetkrát. Když mi bylo spatně a v noci sem venku zvracel tak přišla a misto obejmutí.............. dal jsi si!!!!!!!! No a já si prostě nedal, byl to asi jaký-si absták. No a zhruba takhle mi bylo celé ty podělaný tři tydny. Tět zas. Nepotřebuji se skrývat. SEM z N. Je to má víska u dymokur půl cesty mezy poděbradami a jičínem. Má sotva Třicet obyvatel ale já to tam miluju a nikdy bych za nic neměnil. Vřele vílet k nám doporučuji. JO meno Michal K. N apřezdívku psychouš přišel kamarád později tomu přidal pikouš takže psychous pikous. Díkes.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Michale, píšete, že byste potřeboval poradit s tím, jak vysvětlit přítelkyni, že chcete skončit s pervitinem. (Nepotřebujete radu, jak přestat s pervitinem. Zkoušíte to, zatím asi celkem úspěšně, sám. V tom Vám držím palce a doufám, že to vyjde.) Věřím, že byste měl rád ve své přítelkyni podporu, ale zatím tomu tak není. Nejspíš pro ní není snadné Vám věřit, že abstinujete. Možná se bojí uvěřit, aby nebyla nakonec zklamaná. Mám od Vás jen málo informací a už vůbec nevím, jak to vidí Vaše přítelkyně, ale říkám si, že by Vám možná pomohlo zajít společně někam, kde by někdo "dohlédl" na to, abyste vyslechli jeden druhého. Chci tím říct, že byste mohli zajít společně do poradny, kde byste si na nautrální půdě o vaší situaci popovídali. Za zkoušku nic nedáte, ne? Psal jste, že jste z N.. Našla jsem Vám tedy kontakt na jednu poradnu: Poradna pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy [Východní Čechy] Jičín, Havlíčkova 56 tel: 493580222 Zavolejte, objednejte se a uvidíte a pak třeba dejte vědět, jak to dopadlo. S pozdravem, Gabriela Koryntová.