už nevím..
sitekka
víte uvědomuju si jak to se mnou je, je mi sedmnáct let,ale zkušenosti s drogama mám velké,nikdy se tím však nechválím,víte pane doktore,já už nevím co mám dělat, nenacházím smysl života,nic mě nebaví, s lidma se nebavím,ptž jim nevěřím,mám hrozný strach jak to se mnou dopadne,poradte mi prosím,jsem zoufala...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ještě jednou Vás zdravím, když čtu Váš dotaz, říkám si, že podobné otázky si klade spousta lidí a není snadné na ně najít odpovědi, ať už je Vám 17 nebo 50. Někdo si je celý život z nějakého strachu ani nepoloží, někdo před odpověďmi utíká třeba k drogám. Některé drogy mají na dojezdu právě takový účinek, jaký popisujete u sebe. Nicméně určitě si o tom s někým popovídejte a uvidíte. Kdyby Vám nevyhovoval ani jeden z kontaktů, které jsem Vám napsala v minulé odpovědi, můžete zkusit ještě jednu poradnu, která se pojí s psychiatrií u fakultní nemocnice, tel: 597373209 (nelekejte se toho, když se Vám ozve "psychiatrie"). Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodla, případně jaké bylo setkání. Zdraví, Gabriela Koryntová.