TTEREZCSKA PICCOLOO PRAHHHA19
DOBRY DEN,CHTELA BYCH SE JEN UJISTIT JAK JE TO SMOU ZAVISLOSTI.... FRCIM UZ ASI PUL ROKU,NEJDRIV JAK TO BYVA V PATEK,KDYZ BYLO KDE SEHNAT TAK V SOBOTU...TED TO BYLO POMERNE CASTO,V TEJDNU SEM SMAZILA 5 DNI V KUSE,PATEK SEM VYNECHALA A V SOBOTU ZASE SMAZILA...DRIV SEM BYLA STRASNE VYHUBLA,KAMARDI ME OPUSTILI,V NEKTERYCH PRIPADAECH SEM PRISLA NA TO,ZE TO NEBYLI OPRAVDOVI KAMARDI V DRUHEM PRIPADE JSEM SE DOZVEDELA..POUHE NIC..H***O.NOVE KAMARDAI JSEM NEBRALA JAKO SKUTECNE,BYLI TO SPIS ZNAMY,CO NA TOM JEDNOU JAKO JA ,MAJ SPOLECNOU REC..BYLY TO JEN SMAZKY JAKO JA CO SI NAVZAJEM POMAHALI S TIM JAK SEHNAT PIKO.PAK SEM SE ZACALA BAVIT S LIDMI KOLO SMAHU A TAK UZ SEM VEDELA KDE A KDYTO SEHNAT...MELA SEM TO HNED,STACILO ZAVOLAT A ZA 10 MIN SEM MELA...PROBLEM NASTAL POSTUPEM CASU,ZHRUBA TAK PO 2 MESICIH,JSEM ZACALA DOMA BRAT PENIZE,SPERKY PRODALA..SAMOZREJME ZE NEJAKA SCENA ODMA NASTALA,ALE NIKDY NIKDO NEPROKAZAL VINU NIKOMU Z NASEHO RODINNEHO KRUHU...KDBYCH POTREBOVALA NA NECO JINEHO TAK BYCH TO ASI NEVZALA ALE U TOHO BLBYHO FETUMI TO BYLO JEDNO..PROSTE SEM NEKOMU DOMA VZALA PENIZE A SLA SI KOUPIT..DAVALA SEM SI MALOU,PAK VETSI,PAK DVE VETSI...TED STIHNU I 4 VELKY ZA 3-4 HODINY..TAKZE ZA 1000 TAK NA 2 DNY PRI STESTI NA 3..VZDYCKY SI RIKAM,ZE V TYDNU TO NEMA CENU,ZE ASI V PATEK,ALE JA TO NEVYDRZIM...SPRAVILA JSEM SE Z 45 KG NA 52KG,HODINY...ALE JEN PROTO,ZE SEM SE NA TOM NAUCILA JIST,.,TO JA ZAS TAK NEHROTIM,RADSI SE PRED TIM NAJIM NEZ ABYCH JAK UPLNE TA NEJVIC SMAZKA NEZRALA MESIC...A ZE JICH ZNAM..TED ME TY LIDI SPIS SERROU..NEPREHANIM TO?VIM,ZE SE BLBE PTAM,O FETU VIM SVY,ALE EXISTUJE UZ U ME UPLNA KOMPLETNI ZAVISLOST?TED MAM 2¨MESICE PRITELE,CO BERE TAKY PIKO,JAK SE TO MAM SAKRA ODNAUCIT,KDYZ UZ JE TO MA SOUCAST ZIVOTA A S PRITELEM SE MI TO LIBI,POVIDAME CELOU NOC NEBO SE MILUJEME,AKORAT TEN DRUHY DEN...DOJEZD...DNES SEM MELA HALUCINACE,PRAD SEM VIDELA NEJAKE OSOBY CHODILI,SEDELI,BLOUZNILA SEM,..KDYZ TEDA PERVITIN NEMAM,JSEM NASTVANA A TO HLAVNE V PATEK,JEDNOU JEN SE MI TO STALO,BYLA BY SEM SCHOPNA SE KVULKY TOMU I ROZBRECET ABCH TO DOSTALA.....MYSLIM SI,ZE ZASVISLA JSEM......

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, ptala jste se na dvě věci: 1. Jestli už to nepřeháníte? Zda jde o kompletní závislost? Z mého pohledu ano. Berete ne zrovna malé dávky; umíte si drogy sehnat kdykoli, když dostanete chuť; máte přítele, který také užívá; okrádáte své blízké, abyste měla na drogy; popisujete stíhy, deprese na dojezdu...Nevím, jestli máte ještě práci, známé, kteří neberou, jiné koníčky než braní pervitinu atp. Ale podle toho co píšete, jde o závislost, jak se patří. 2. otázka byla: Jak se to mám sakra odnaučit? A na tu nemám odpověď. Hlavní je asi najít si důvod. Říct si: Tohle už nechci. Co všechno jste ochotná drogám obětovat? Přátele? Práci? Rodinu? Svobodu? Zdraví? Jak dlouho hodláte žít tak jak žijete? Měsíc? Rok? Co Vám ta droga dává? Určitě toho nebude málo, když Vás to zatím tolik baví. Co Vám bere? Promyslete to a klidně znovu napište. S pozdravem, Gabriela Koryntová.