thc
jumper
Ako najucinnejsie sa da dostat thc z tela kedze pri testoch ostava thc v moci najdlhsie zevraj niekolko tyzdnov,da sa to dosiahnut co najucinejsie nejakou zivotospravou ?

Odpověděl: Jakub Minařík
vzhledem k metabolismu konopí a jeho pomalému uvolňování ze zásobních dep to příliš neovlivníte. Můžete dostatečně pít, aby se konopí dobře vylučovalo. Ale jinak nemůžete udělat nic moc. Účinné látky se v moči koncentrují, jsou tedy poměrně snadno detekovatelné, i když už člověk není látkou ovlivněn. Co se týče délky detekovatelnosti, tak může být v závislosti na intenzitě užívání skutečně dlouhá. Ale opravdu dlouo je thc detekovatelné tehdy, když hulíte mnoho jointů denně, každý den. Při občasném, řekněme víkendovém užívání de testy negativizují nejdéle během 14 dnů, mnohdy i do týdne.