Pro Báru Orlíkovou
klara
Dobrý den, psala jsem Vám ohledně svého přítele a jeho závislosti na Subutexu (15.5.06). Chtěla bych Vás požádat o nějaké ty kontakty na odborníky ohledně substituce v našem okolí. Bydlíme v Lounech. Děkuji mockrát za pomoc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že nejlepším řešením bude obrátit se na kontaktní centrum ve Vašem okolí (nejbližší jsem nalezla v Žatci, tak doufám, že pro Vás bude dostupné) a o možnosti substituční léčby Subutexem se s nimi poradit. V Lounech jsem bohužel dle našich adresářů nenalezla substituční program, je ale možné, že Vás v kontaktním centru odkáží na spřízněné lékaře, u nichž bude možné substituci zajistit nebo Vás odkáží na vzdálenější zařízení, která Subutex poskytují (např. v Ústí n.L.). Kontaktní centrum Schody Chelčického náměstí 202, Žatec, 438 01 telefon: 415710514, 776238693 Pavel Bartošek Přeji Vám hodně štěstí.