Ivana
Děkuji za odpověď,nabízela jste mi kontakt na terapeuta,snad bych ho přivítala.Jsem z Českokrumlovska.Nějak mi nejde se vyrovnat s tím,že můj 22 letý syn je na drogách.Asi bych si potřebovala s někým promluvit sama i když navštěvuji rodičovskou skupinu v Č.Budějovicích již třičtvrtě roku. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Ivano, jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Píšete, že už třičtvrtě roku chodíte na rodičovskou skupinu v Českých Budějovicích (vím, že tam funguje jakási rodičovská ? Modrá spirála). Napadá mě, jestli už jste o tom, jak se cítíte, mluvila i s ostatními. Přeci jenom mají pravděpodobně lidé z Vaší skupiny s tamějšími terapeuty (nebo vůbec pomáhajícími pracovníky) větší zkušenost, než já. Když se jim se svým problémem svěříte a nebo se jich zeptáte na to, kde hledat pomoc, určitě Vám rádi poradí, nebo rovnou někoho doporučí. Nevím, jestli jde o svépomocnou skupinu, nebo o skupinu vedenou přímo terapeuty, ale přesto věřím tomu, že budou mít k dispozici seznam terapeutů, kteří působí v nejbližším okolí. My ho tu k dispozici bohužel nemáme. Jediné, co Vám tedy v tuto chvíli mohu doporučit je: neporadí-li Vám na rodičovské skupině, můžete kontaktovat např. AT poradnu, případně zkusit kontaktovat jakéhokoli psychologa či psychiatra a chtít kontakt na někoho, kdo dělá terapii. Abych pravdu řekla, nejlepší se mi zdá, zeptat se na té skupině. Aspoň byste trošku tušila, ke komu jdete. Nebo se na skupině necítíte dobře a bojíte se zeptat? Určitě budu ráda, když dáte vědět jak jste se nakonec rozhodla. Zatím s pozdravem, Gabriela Koryntová.