extaze
Nela
Nikdy jsem tuto drogu nepoužila, ale chystá se akce, na které si ji pravděpodobně vezmu. Doted jsem jen párkrát hulila marihuanu, chtěla bych se zeptat jak velké je riziko, že se mi něco stane...chtěla bych to jen vyzkoušet a pak už se k tomu nevracet, i přesto že by se mi to líbilo. Děkuji za rychlou odpověd...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Nelo, píšete, že se chystáte vyzkoušet na nějaké párty extázi a ptáte se na to, jak velké je riziko, že se Vám něco stane. Kdybyste se ptala na procenta, pak by bylo jistě to procento malé. Nicméně já Vás neznám a proto bych být Vámi žádné riziko nepodcenila. Nikdo z nás neví, co s námi může i jen jednorázové užití udělat. Všechna rizika, která se u této drogy uvádějí, se týkají tedy i Vás. Budete-li mít chvilku, podívejte na tenhle odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=27 na téže stránce v pravém sloupci najdete obrázek mozku s názvem: Co dělají drogy v mozku ... Chápu, že chuť vyzkoušet něco nového, dokonce společně s přáteli, bude asi veliká, ale co se stane, když Vy do toho nepůjdete teď a ani příště, jak máte stejně v plánu? Kdybyste se však přeci jenom pro vyzkoušení extáze rozhodla, pak užijte jen jednu tabletu, dejte si pozor na pitný režim a odpočinek, nekombinujte ji s ničím jiným, tedy ani alkoholem! Můžete čekat, že protančíte noc, budete mít pocit, že si se všemi rozumíte a všichni rozumí Vám, ztratíte zábrany. Počítejte s tím, že druhý den budete unavená a nejspíš budete mít špatnou náladu. Vzhledem k tomu, že zážitek na extázi může být velmi příjemný, bude asi velice nelehké na nějaké další párty nabídce odolat. Kdyby byla moje odpověď nedostačují, nebo něco nebylo jasné, klidně se zeptejte znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.