bezmocnost
pocahontas
dobrý den, můj přítel byl zavislý na pervitinu,ale už je to 20 let. Teď si občas dá, střídavě pervitin a heroin. Začíná být dost paranoidní. Je to strašný nápor na mou psychiku.Neustále ho přesvědčovat, že to tak není, že je to jen psychóza. Jsem na pokraji zhroucení,jeho rodiče mě nenávidí a jemu dávají taky dost zabrat.Má hrozné křečové žíly,modřiny po celém tělě a navíc mu začaly šíleně otekát nohy a ruce. Má hrozné bolesti zmíněných partiích a jsou strašně horké. Nedokážu ho dokopat doktorovi a mam hrozný strach. Ztrácí se mi před očima a já už se také skoro neudržím na nohou.Vím, že mi asi těžko poradíte, pokud nebude chtít on, tak s tim nikdo nic neudělá.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, doporučoval bych příteli zavolat záchranku, protože jinak třeba taky umře. Ve stavu, kdy je paranoidní se moc ptát nebudou a prostě ho odvezou. Taky jestli mu šíleně otékají nohy a bolí, tak je možné, že tam má nějakou infekci. Taky mu mohou končetiny amputovat. No a jestli se spolu nějak intimně stýkáte, tak byste se měla nechat vyšetřit, zda nemáte žloutenku a nebo HIV. To že nemáte žádné obtíže nic neznamená. No, vím, že to jsou neradostné vyhlídky, ale nic moc jiného udělat nemůžete. Když tak ještě napište.