Alena
Jaké jsou prosím příznaky braní drog na kůži.Mám podezření,že manžel užívá nějaké látky.Jsme v rozvodovym řízení a máme 3letého syna.Byl u nás na návštěvě v neděli a jeho obličej byl jeden bolák vedle druhýho,když jsem ho viděla v úterý to jest za dva dny,tak na obličeji neměl vůbec nic.Podezření,ža bere drogy tu je,on sám se přiznal,že kouřil marihuanu.Nechci ho z ničeho obviňovat,ale okolí mě na vše upozorňuje a asi má otevřenější oči než já. děkuji za odpověď H.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Aleno, ptáte se, jaké jsou příznaky braní drog na kůži. Bohužel odpověď není jednoduchá, protože záleží na řadě faktorů (typ drogy, její složení, velikost dávky, kombinace, individuální reakce - stres, alergie na nějakou složku drogy atd.). Nicméně boláky na obličeji či jinde mohou být jedním z projevů užívání drog, který se sem tam objeví. Ovšem nikdy bych si nedovolila na základě takové informace tvrdit, že Váš manžel drogy skutečně bere. Na druhou stranu z Vašeho dotazu slyším i to, že Vás upozorňuje okolí na to, že se něco takového možná děje. Navíc máte 3letého syna, manžel za Vámi jezdí, rozvádíte se. Asi nejste v jednoduché situaci. Bohužel však v současnosti nemůžete nic moc udělat. Můžete si zkusit s manželem o Vašich starostech a obavách promluvit (bez výčitek, obviňování, v klidu), ale to je tak všechno. Jenom na něm bude, jestli Vám řekne pravdu. Asi to není odpověď, která by Vám v tuto chvíli nějak výrazně pomohla, ale kdyby Vás napadla nějaká další otázka, klidně se ozvěte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.