léčba alkoholismu u dětí
xjane
Dobrý den, sháním informace o možnostech léčby alkohlismu u dětí. Potřebuji tyto informace kvůli odborné práci na VŠ a nemohu je nikde jinde sehnat, proto se obracím na Vás. Snad Vás moc nezdržím. Předem děkuji!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, pokusila jsem se vyhledat alespoň několik zařízení, která uvádějí, že se léčbou alkoholismu u dětí zabývají. Léčbou mám v tuto chvíli na mysli léčbu pobytovou i ambulantní bez ohledu na délku trvání a děti dejme tomu do 18 let? V řadě takovýchto zařízení se ale věci rychle mění, proto bych Vám doporučila si informace telefonicky, nebo alespoň přes internet, ověřit. Dětské a dorostové detoxikační centrum, Nemocnice Milosrdných sester sv. K. Boromejského (Nem. Pod Petřínem) [Praha] Praha 1, Vlašská 36 tel: 257 197 124 Středisko pro mládež Klíčov [Praha] Praha 9, Čakovická 51 tel: 283 882 091 Privátní psychiatrie pro děti, dorost a dospělé [Severní Čechy] Liberec, Masarykova 9 tel: Ambulantní centrum pro rodiče a děti [Jižní Morava] Kroměříž, Náměstí míru 3287 tel: 573331001 Ambulantní centrum pro rodiče a děti [Jižní Morava] Kroměříž, Náměstí míru 3287 tel: 573331001 Psychiatrická ambulance pro děti a dorost [Jižní Morava] Brno, Velkopavlovická 25 tel: 544214603 Dětská a dorostová psychiatrie [Severní Morava] Šumperk, Šmeralova 2 tel: 583213238 Snad Vám to bude stačit. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Kdyby bylo příště třeba doporučuji: www.drogy.net odkaz Databáze kontaktů, najdete tam to samé a jistě i řadu dalších zajímavých věcí.