Marijána
jéba
Za pár dní mam jít na THC testy a chci se zeptat jestli de se nějak zbavit THC v krvi hulil sem asi před 10 dnima...díky za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy na THC se zpravidla dělají z moči, kde je detekovatelné nejdéle - měsíc, výjímečně i déle po posledním užití, záleží na délce a intenzitě užívání. Po jednorázovém experimentu se dá zjistit zhruba týden. Z krve je zjistitelné cca 2 dny. Pokud se týká toho, zda se dá THC nějak v organismu "zbavit", Vás moc nepotěším. V zásadě nedá. Můžete sice vyzkoušet pít nějaké bylinkové detoxifikační čaje, ale výsledky jsou velice nejisté, nespoléhala bych na to. No, ve Vašem případě tedy výsledek testu záleží na tom, kolik a jak často a dlouho hulíte. A pročpak Vás vlastně chtějí testovat?