pervitin
zuzanka
dobrý den, právě jsem se v jakémsi článku s hrůzou dočetla, že pervitin způsobuje rychlé stárnutí cév a 2 roky na pervitinu mohou mít nedozírné následky. Před 10 lety jsem užívala pervitin cca 2 až 3 roky, zatím ve 35 letech žádné následky nepozoruji. ráda bych věděla jak je to s tím poškozením cév, případně s jakými zdravotními problémy do budoucna mám počítat? díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Užívání pervitinu může samozřejmě mít nedozírné následky, ale to ještě neznamená, že každý pervitinista je mít musí. K různým poškozením samozřejmě dojít může, ale zkušenosti spíše ukazují, že pokud je kariera krátká, časná a nedojde k nějakým vážným komplikacím v jejich průběhu a nebo těsně po ní - tak se v dalším vývoji většina poškození upraví a vše již probíhá normálně. Také záleží na intenzitě, něco jiného je denní užívání i.v., něco jiného občasné šňupnutí o víkendu na párty. P.s. Myslíte, že byste mi mohla poslat odkaz na ten článek?