Gamblerství
nantoš
Mám problém s hraním,nějakou dobu to vydržím ,ale pak zase jsu a když mám u sebe peníze tak je tam vhodím,nemám milionové dluhy ,ale nechci už hrát a hledám pomoc,ale anonymně.Můžete mi poradit kde se obrátit???Jsem z Ostravy Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, existuje organizace Anonymní gambleři, která pořádá skupiny lidí s tímto problémem. Vím, že se schází v Praze, v léčebně Bohnice. Jestli pořádají setkání i jinde po republice, konkrétně v Ostravě, by Vám jistě řekli na tel. 284 016 666, což je právě na oddělení závislostí v Bohnicích. I tam můžete zavolat anonymně a o problému se s nimi poradit. Jinak můžete vyhledat nějakého odborníka, specializujícího se na závislosti. Sice po Vás většinou bude chtít jméno (v některých neziskových organizacích je možné vystupovat i pod přezdívkou), ale je vázán lékařským tajemstvím, takže Vaše údaje rozhodně nesmí šířit dál.