Psicho
bute2
Dobrý den chtěl bych se vás zeptat minulý týden jsme od pátku do pondělí jely na perníku měly jsme 2 druhy a v pondělí dopoledne se mé kamarádce začalo dělat špatně a to veliké nátlaky do hlavy a špatné dýchání celé dopoledne jsme myslely že to přestane na chvíli ano ale pak se to rozjelo ještě víc. Kamarádka nechtěla volat záchranku nebot se bála o to že se to dozví rodiče i když je nám 23 nemusí to vědět. No ale nakonec už to bylo tak špatné že jsme tu záchranku zavolat musely nebot to vypadalo že se co nejdříve složí. V nemocnici byla asi 3 dny a pak jí pustily ale hned ten den jela zase zpátky nebot jak začne chodit tak se objeví stejné příznaky jak jsem uváděl nahoře. Někdo z doktoru říkal že to je předávkování což si myslim že je nesmysl už jsme zažily větší mazce.Někdo říkal že to je viroza a tohle jí k tomu dopomohlo a průdušky jí pracují prý na 40 procent. No a ted po cca 5 denním pobytu v nemocnici jí daly na výběr bud na psichyatrii nebo domu. Šla domu a doktoři jí řekly že to může trvat i půl roku. Že nebude moct v klidu chodit aniž by se jí blbě dýchalo a bez tlaků do hlavy Myslím si že to mohlo třeba vyvolat smíšení 2 druhů pika bůchví co v tom bylo. ale nikomu jinému z nás se nic nestalo. Je pravda že toho bylo dost po poslední čáře jsme měly slušný zrakový halucinace. Co si o tom všem myslíte vy jaké jsou příčiny, hlavně mi jde o to aby byla co nejdříve v pořádku. Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, ono piko může vyvolat různé psychické komplikace, třeba panickou poruchu. Nevím jak to nakonec v té nemocnici uzavřeli, ale pokud stav je bez výraznějšího somatického nálezu (jako že asi jo, protože by jí jinak nepropouštěli), tak by kamarádka měla na psychiatrii jít. Ono čím déle to trvá, tím déle se to léčí. Nedávno jsem léčil jednu slečnu s podobnýma obtížema, jen po kombinaci kokain - EXT a po půl roce je už v docela dobrým stavu. Takže, ... :-) Kdyby bylo třeba, klidně napište.