volba zaméstnání
jirka
Byl jsem 10 let na pervitinu a po absolování druhé léčby 3 roky abstinuji.Myslím si že s drogami mám již vztah vyřešen ale stále se neumím uplatnit v životě.Moje sebevědomí je stále mizerné a tudiž mi dělá problémy najít práci která by mě uspokojovala a kterou bych zvládl.Mohli by jste mi s tímto problémem pomoci.Byl bych zase o kousek dál k normálnímu životu.Předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, kde jste byl v léčbě a jestli jste docházel někam na doléčování. Myslím, že by nebylo od věci se o své situaci poradit s někým osobně. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám kdyžtak doporučit někoho z kolegů. Po internetu toho bohužel asi moc nevyřešíme. Chápu, že je to pro Vás těžké a čím déle taková situace se zaměstnáním trvá, tím víc si člověk připadá hůř a mnohem méně se mu chce dál něco zkoušet. Ale existují i zařízení, kde by Vám s tou prací mohli pomoci. Jak říkám, zkuste mi napsat, odkud jste a uvidíme. Zatím přeji hodně štěstí.