nový začátek
lola
Dobrý den Báro Orlíkková, moc děkuji za Vaši odpověĎ, DODALA MI OPĚT TROŠIČKU ODVAHU, KTEROU TEĎ TAK MOC POTŘEBUJI. jMENUJI SE gABRIELA JE MI 26 LET A JSEM Z cHOMUTOVA. jAK UŽ JSEM ŘÍKALA, NECHCI LÉČEBNU, ALE ANI k - CENTRUM, KTERÉ V CV EXISTUJE. MÁ RODINA UŽ SE MNOU ODVIKÁNÍ PROŽILA UŽ JEDNOU, VÍM SICE ŽE SAMA TO PODRUHÉ NEDOKÁŽU, ELE NECHCI JE DO TOHO UŽ ZNOVU ZATAHOVAT. POTŘEBUJI JINÉ ŘEŠENÍ, BUDU vÁM VELICE VDĚČNÁ ZA KAŽDOU RADU A POMOC. PERVITIN JSEM BRALA I DŘÍVE NITROŽILNĚ A ZNOVU JSEM ŽAČALA PŘED 2-MA LETY ZATÍM DÍKY LOLA.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a omlouvám se za pozdní odpověď. Můžete zkusit buď kontaktní centra v jiném městě, pokud jde o to, že se Vám nechce se kontaktovat v místě Vašeho bydliště a nebo máte možnost ambulantní léčby. Posílám Vám kontakty, které byste mohla využít. Bohužel - nejbližší ambulantní léčebný program jsem nalezla v Ústí n. L., jinak je ve vašem regionu možnost docházet do AT poradny (psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí), ale to nepovažuji ve Vašem případě za příliš šťastné řešení. Zkuste níže uvedená káčka, případně ten ambulantní program v Ústí a uvidíte. Budu Vám držet palce. Kontaktní centrum Schody Chelčického náměstí 202, Žatec, 438 01 telefon: 415710514 fax: 776238693 Pavel Bartošek Kontaktní centrum Most k naději o.s. Jilemnického 1929, Most, 434 01 telefon: 476 102 288, 476 104 877 fax: 476 102 288, 476 104 877 Lubomír Šlapka http://www.kcentrum.com Drug Out Club - Ambulantní léčebná péče Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 Mgr. Radka Kobližková http://www.minimax.cz/drugout