PANU DOKTOROVI MINAŘÍKOVI-UPŘESNĚNÍ
EVIČKA
VÁŽENÝ PANE DOKTORE, MOC VÁM DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ A CHCI VÁS POPROSITO POMOC, JAK SE TÉ ODPORNÉ ZÁVISLOSTI ZBAVIT. 1. PIJU VE VŠEDNÍ DEN JEN ODPOLEDNE A VEČER TAK ASI 1/2 L - 3/4 L VÍNA, NĚKDY JEN 1-2 PIVA 2.RÁNO NIKDY NEPIJI, V PRÁCI JSEM VŽDY V POŘÁDKU 3.MÁM PROBLÉM V DOBĚ, KDY JSEM SAMA DOMA.TO SE NĚKDY STANE, ŽE DO SEBE NALIJU OPRAVDU DOST BÝVÁ TO ALE JEN V PÁTEK NEBO V SOBOTU.UŽ SE MI BOHUŽEL STALO, ŽE JSEM MĚLA OKNO. ALE NIKDY NEDĚLÁM VÝTRŽNOSTI, SPÍŠE SE UCHÝLÍM DO SOUKROMÍ

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, tak to není tak zlé, vysadit byste mohla zvládnout sama. Takže, ujasněte si, co budete dělat v době, kdy nebude pít. Je to celkem důležité, protože pokud se budete doma nudit, tak to nejspíš nezabere. Mělo by to být něco, co je spíše aktivní a mohlo by vás bavit. Opatřete si: Magne B6 (1-1-1), thiamin (1-1-1), meduňku lékařskou (několikrát denně šálek, je to na zklidnění) léky začněte užívat v předstihu Kdyby se objevily nějaké obtíže, tak hned napište. No, napište každopádně, jak vám to jde.