tom
Více než před pěti lety jsem byl uživatel drog.Prošel jsem léčbou a to ústavní i komunytní. Léčím se s diagnozou F252 Schyzoafektyvní psychoza.Stále mám pocit že mě policie sleduje.Chzěl jsem se zeptat zda po takové době mě můžou obžalovat z trestného činu.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, s touhle diagnosou bych spíše doporučoval změnu medikace, pravděpodobnější je, že jste úplně normálně paranoidní vlivem onemocnění. Jinak policie vás může obžalovat i po delší době, ale pokud se jednalo o méně vážnou kriminalitu, která byla spojená s užíváním drog a nyní ji již těch 5 let nepácháte, tak jste pro policii zajímavý jako lednice pro eskymáka. Jestli abstinujete a už nepácháte a vypadá to, že to vydrží, tak alespoň podle mých zkušeností policie má spíše zájem na tom, aby to vydrželo. Takže vás spíše nechá na pokoji. No, pokud jste někoho zavraždil a zakopal na zahradě, řídil síť distributorů heroinu, ... Tak by se o vás policie mohla zajímat i po delší době. No napište.