Ahoj poprvé sem zkusila perník ve 14 potom sem si dávala jenom příležitostně, ale je to tak půl roku co to beru skoro pořád. Ze začátku nosem, ale teďka docela často i jehlou. Občas mám i depky z toho, ale radši si jdu sehnta peníze na dávku, abych nemusela nic řešit, zklamala sem hondě lidí, protože perník změní každýho, začala jsem krást peníze, okráda některé lidi, když po mně něco chtějí a chodim dávat věci do zastavárny jenom proto abych se mohla napáli.Kamarádka mi říká, že si mám vybrat jestli ona nebo, nebo smaho, ale já chci oboje. Myslíte, že už jsem závislá, a jak to mám vyřešit s tou kamarádkou? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, závislost je možná jen v počátečním stadiu, ale jestli s tím svižně něco neuděláte, tak na tom nebudete dobře. Pokud byste potřebovala pomoci, stačí napsat odkud jste, zkusíme vám vyhledat kontat. Pokud začnete abstinovat, tak nezapomeňte nechat se vyšetřit na infekční žloutenku a HIV. Riziko nákazy je velmi vysoké a infekce může v první fázi probíhat bezpříznakově. Nezanedbejte to, je blbý, když abstinujete a po pár letech zjistíte, že umřete na hepatocelulární karcinom z nákazy žloutenkou typu C. Ohledně té kamarádky - myslím, že situace je jasná. Buď přestanete brát a nebo nemáte kamarádku. Je to na vás. :-)