Nevim si rady s kamarádkou
Karlos
Ahoj Předem díky za radu, ale nevim kam se mám obrátit abych neudělal něco, čeho bych pozdeji litoval. Kamarádka si dala pervitin.Fajn chtěla to zkusit, ale dneska přišla do školy a byla tak sjetá, že nevěděla co mlela. Já vim, že bych to měl někomu říct, ale nevim komu a hlavně co. Takže doufám že mi odpovíte a vaši radu využiju. Mějte se fajn.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel moc informací, abychom Vám mohli konkrétně poradit, nepíšete. Myslím, že by bylo nejlepší promluvit s kamarádkou a zjistit, jak na tom nyní ohledně pervitinu je a upozonit jí na to, že se dostává do stavů, které popisujete a že se Vám to nezdá úplně v pohodě. Nevím, kolik je Vám ani kamarádce let ani další podrobnosti, takže nemůžu posoudit, zda by bylo vhodné na to upozornit rodiče nebo někoho ve škole. Užívání drog je sice dost riziková záležitost, ale je to jen rozhdonutí toho dotyčného. Není to trestné a není Vaší povinností to nikam hlásit, pokud jde o tohle. Kdyžtak zkuste napsat víc a snad něco vymyslíme, co by se v této situaci dalo dělat.