pomoc
oomega
dobry den,potrebuji poradit,jak se jmenuje odborne ta cast mezi intoxikaci a predavkovanim.ta mira ezi mezi nastupu ucinku drogy a jeji smrtelnou davkou.pamatuji si,ze pro to bylo nejake slovni spojeni,ale nemuzu si na nej vzpomenout.dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, jestli jsem vás správně pochopil. Jedinné slovní spojení, které se mi vyasociovalo je terapeutická šíře, která v podstatě popisuje jak moc daleko je dávka účinná od dávky smrtelné. Látky které jí mají širokou jsou poměrně bezpečné, ty které ji mají úzkou jsou vysoce rizikové. Tedy z hlediska předávkování. Termín se ale vztahuje k látce, podle vašeho popisu mám dojem, že by se mělo jednat o stav intoxikovaného jedince. Že mi napíšete, jestli je to ono, nebo ne? :-) Dík.