alkoholik
iglis
Dobry den, chtel jsem se zeptat co je mozne udelat pro tchana, ktery denne pije? Behem poslednich 3 let prisel 2x o zamestnani (alkohol). Co je mozne pro nej udelat? Je v Olomouci protialkohlicka lecebna? Muzu ja, resp. moje zena, svagr... ho "donutit" aby nastoupil na leceni? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
A tchán má o léčbu alespoň minimální zájem? Pokud ne, tak jej bude třeba k léčbě motivovat, protože možnosti nedobrovolné léčby jsou omezené jen na nařízení soudu. A tak se léčba nařizuje jen tehdy, když se jedná o trestný čin spáchaný pod vlivem nebo v souvislosti s alkoholem a kde se soudní znalec vyjádří, že ochranná léčba má smysl a nebo když člověk je nebezpečný a to bezprostředním způsobem. Jinak ne. Pomoci by vám jinak mohl otcův praktický lékař a nebo zkuste rovnou AT ambulanci: Ambulance AT při FN [Severní Morava] Olomouc, I. P. Pavlova 12 tel: 588444618