fetnicka
Dobrý večer,děkuji za zodpovězení mých dotazů.To je právě to,najít ten důvod.Svým způsobem jej mám,ale nevidím ve svém životu nebo jak to nazvat smysl a tak se asi potřebuji ničit.Zvolnit bych nejspíš měla,uvědomuji si to,ale ta touha nebo ta chut je nejspíš větší.Sama se v sobě nevyznám.A jsem z Ostravy,ruka je stále oslabená...Michaela

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za prodlevu. V Ostravě se můžete obrátit na Kontaktní centrum - zeptáte se, zda mají kontakt na lékaře, který by Vám mohl ruku prohlédnout, aniž by se pozastavoval nad tím, že užíváte drogy nebo zda nemají zdravotní sestru nebo lékaře přímo v káčku: Kontaktní centrum Renarkon Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596638804 Stejně tak tam můžete zavolat, pokud byste si chtěla promluvit o tom, jak to máte s drogami a pokud byste třeba uvažovala o tom, že situaci změníte. Poradili by Vám ohledně případné léčby a podobných věcí. Nebo se můžete, pokud byste se rozhodovala, že s drogami přestanete, obrátit na toto ambulantní léčebné zařízení: Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 602551983 MUDr. Chvíla Libor, CSc. Chápu, že je to pro Vás těžké, že se člověk rozhoduje obtížně, že neví, co by měl, kdyby neměl drogy, že ty chutě si dát se těžko zvládají... Zkuste si dát na jednu stranu plus a na druhou stranu mínus toho, že drogy berete. Zkuste zapřemýšlet nad tím, jestli ve Vašem životě opravdu není a nebylo nic, co by Vás těšilo... No, zatím držím palce a kdyžtak zas napište.