Souhlasím, ale...
Petronius
S tímto určitě souhlasím, ale co když opravdu mariuhana ukazuje spravný směr?! Já vím, že toto bude znít jako nepovedené sci-fi, ale mám takový názor. Vědecky je prokázáno a všem známo, že člověk využívá jen minimum své mozkové kapacity. A já si myslím, že právě mariuhana je tou vstupenkou do další části našeho zavřeného mozku... Co si myslíte vy? Jen bych vás chtěl poprosit, aby jste si o mně nemyslela, že jsem nějaký ''vypatlaný zhulenec''. Jen mě zajímá tato problematika a v životě jsem neměl šanci to s někým prodiskutovat. Takže bych vám ještě rovnou chtěl poděkovat za tuto možnost diskuse. S pozdravem váš Petronius...

Odpověděl: Jana Justinová
Zdravím, myslím, že takováhle polemika o drogách je celkem normální a člověka dřív nebo později musí napadnout, takže si o Vás určitě nic špatného myslet nebudu...Je pravda, že využíváme jen zlomek kapacity mozku, ale stejně tak i dalších částí těla, jako třeba svalů. To je celkem normální. A podle mého názoru to má nějaký smysl, není to jen tak samo sebou. Určitě jsou metody, jak se naučit využívat i další části mozku, i jiné než marihuana, ale nutně bych to, co se pak objeví, neviděla jako tu jasnou pravdu, jednoznačnou a opačnou od "omezenosti" běžného stavu. Je to ale opravdu věc názoru, spousta lidí by s Vámi jistě souhlasila. Já osobně mám pocit, že to, jak jsou některé věci v těle a životě uspořádané, má smysl a člověk se může naučit plnohodnotně je využít tak jak jsou, bez nějakých berliček. A tak bych i víc věřila tomu, jak vidím svoje přátele v přirozeném stavu přeci jen pravdivěji...