důsledek?
fetnicka
Dobrý den,asi tak před týdnem jsem už Vám jeden svůj dotaz psala,ale stále čekám na odpověd,ale o to nejde.Nyní bych se chtěla zeptat ve středu 3.5. jsem injekčně měla opět pervitin jelo to vkuse až do soboty,kdy jsem se konečně dostala domů.Asi tak v pátek jsem do levé ruky,tedy levé dlaně dostala takové mravenčení,jakoby mi z části obrněla nebo tak a trvá to do dneška.Myslíte,že je to důsledkem pervitinu?Beru injekčně,ale vpichy jsem měla do pravé ruky a v podpaží,taky pravé ruky.Až v sobotu jsem to měla do té levé. Jakoby jsem v ní měla poloviční cit.Děkuji za odpověd Michaela,vpřípadě kam bych měla zajít?

Odpověděl: Bára Orlíková
Přes internet se dá těžko posoudit zdravotní stav, takže nemůžu diagnostikovat vaše potíže. Může být důsledek vyčerpání organismu několikadenní jízdou - užití pervitinu je pro organismus obrovská zátěž, především na oběhovou a nervovou soustavu. Taky to může být příznak nějaké rozvíjející se infekce, kterou jste si mohla způsobit nesterilní aplikací. Docela bych Vám doporučila, abyste vyrazila k doktorovi. Budete muset ale říct, co tomu mravenčení a znecitlivění předcházelo - tedy pravdu o injekční aplikaci a o pervitinu. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit lékaře, kam byste se mohla obrátit a kde byste nemusela mít obavy, že se na Vás bude někdo divně koukat, když se o tom zmíníte. P. S. Myslím, že byste měla zvolnit. A taky pouvažovat, zda by nebylo přec jen lepší neaplikovat injekčně. Je to velmi nebezpečný způsob aplikace a můžete si přivodit řadu velmi závažných potíží...