marihuana
hmmm
ked kourim travu,tak nemam z teho takovy stavy jako my kamosi.Mne vsetko boli-dokonce i plica,srdce.Rikaji mi ze se jenom namotavam ,ze to neni opravdu tak.Nevim proc se to deje

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud Vám marihuana nedělá dobře, tak je asi lepší ji nekouřit. Zčásti se v rámci intoxikace může jednat o účinky THC (snižuje krevní tlak a bušení srdce je často pociťováno na počátku intoxikace) a zčásti se bude asi u Vás jednat o zesílené prožívání těchto tělesných vjemů. Proč se Vám to děje - to Vám neřeknu. Každý prožívá intoxikaci konopnými drogami velmi individuálně a ne pro každého je to zábavný zážitek. Vzhledem k tomu, že konopné drogy mohou za určitých okolností a při dědičné dispozici vyvolat i chronické psychické potíže, tak bych být Vámi marihuanu vysadila. Myslím, že Vám to stejně za ty úzkostné stavy, které prožíváte, nestojí.