Blud nebo pravda?
Petronius
Dobrý den, mam takový dotaz ohledně mariuhany... Jsem velice příležitostný konzument této látky, což znamená tak 3-4 krát do roka. Právě nedávno jsem mariuhanu užil. Ale nacházím se ve věku puberty a nad vším velice přemýšlím. A v tomto je můj problém. Vždy když užiji tuto látku, tak mám normální přiznaky ''zhulenosti'', ale je zde i něco jiného. Mám pocit, jako kdyby jsem si začal uvědomovat jaký mají vlastně mí přatelé charakter( špatný )... Proto bych se chtěl zeptat, zda se mi to jenom zdá pod vlivem mariuhany nebo si všímám toho, co jsem bez mariuhany neviděl? Nebo jsem prostě šílenec?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to je asi věčná otázka, jestli vlastně drogy objevují pravou podstatu věci, nebo ukazují jinou, falešnou...určitě byste na to našel různé názory. Když vyjdu z toho, že marihuana způsobuje změnu stavu vědomí od přirozeného stavu, mám osobně za to, že bych spíš věřila svým vjemům za střízliva. Marihuana občas pokřivuje realitu tím směrem, že drobnosti vypichuje a celek potlačuje. Šílenec určitě nejste, ale tímhle směrem byste mohl dojít k tomu, že ztratíte pár kamarádů, kteří v tom budou dost pravděpodobně nevinně.