pocit ze nemuzu dychat
Martin
kouril jsem travu tak necele 4 roky a je mi 16 prestal jsem proto ze kdys jsem si zahulil z kamosem a sel se koukat na film tak jsem mel takovej zvlastni pocit jako bych si vzal mentolovou zvejkacku nebo dychal do vydychaneho sacku tak jsem si zacal divat na hrud jestli dycham to bylo ok ale stejne me to nepresvedcilo ze dycham zacal jsem panykarit a jeste do toho se mi uplne brutalne rozbusilo srce takze fakt panyka sel jsem na balkon jestli to nebude tim vzduchem v byte ale tim to nebylo tak jsem se rozbrecel a sedl si pred zrcadlo a rikal si jak nechci umrit nepomatuju jsi konec proto ze jsem nejak ani nevim jak usnul to bylo po prve co se mi to stalo to uz jsem byl rozhodnutej ze brko uz do pusi nedam ale dal asi tak 3 a pokazdy se mi to stalo tak jsem si dosel k doktoru tam jsem mu to vsechno rek a ten me poslal na rengen plic a ty byli v poradku tak mi rekl ze to asi byl nejakej srdecni problem ale ten to bejt nemoch protoze jak se mi to stalo jeste trikrat tak se mi srce tolik nerozbusilo asi proto ze jesm tolik neplasil jako po prve tak se ptam cim to je kdyz si dam piko parkrat do mesice tak se mi nic nestane ani u jinych drog

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, jestli jste také řekl doktorovi, že jste předtím kouřil marihuanu. V každém případě se tohle občas lidem stává a většinou jim objektivně, somaticky nic není. Jde spíš o to, že Vám tráva prostě v tu chvíli špatně sedne a příště už je to víc psychická záležitost, protože myslíte na to, co se Vám stalo a máte strach, že se to stane znovu. Nemá moc smysl snažit se to "přehulit", spíš se zkuste smířit s tím, že tráva Vám nesedne.