Toulen
solill
Dobrý den, dne 24.4.2006 jsem vám zasílal dotaz ohledně toulenu. Dne 25.4.2006 jste mi zaslala odpověď, kde uvádíte, abych Vám zaslal adresu bydliště, pro doporučení blízkého kolegy. Bydlíme v blízkosti Brandýsa nad Labem. Za Vaší odpověď předem děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel přímo v Brandýse neznám nikoho z kolegů, kam byste se mohli obrátit. Mohla bych Vám poskytnout kontakty v Praze, do Prahy by to pro Vás nemělo být daleko, popřípadě v Nymburce, pokud je pro Vás dostupnější: Prev-Centrum - Centrum poradenství pro mládež a rodiny Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233355459 http://www.prevcentrum.cz Ambulantní program Dětské a dorostové detoxifikační centrum, Nemocnice Milosrdných sester K. Boromejského (Pod Petřínem) Vlašská 36, Praha 1, 118 33 telefon: 257197125 MUDr. Darina Stančíková, MUDr. Marian Koranda http://www.nmskb.cz Občanské sdružení pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení) Ambulantní program Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224968238 Jiří Kokrda http://www.anima-os.cz Kontaktní centrum, o.s. Semiramis Velké valy 995, Nymburk, 288 02 telefon: 325514424 http://www.semiramis.wz.cz Poradna pro rodinné příslušníky, v jejichž rodině je problém s návykovými látkami (místo prvního kontaktu pro příbuzné, kteří se setkali v rodině s problémem užívání drog či jiných návykových látek, možnost anonymního kontaktu) budova Římskokatolické farnosti, Chmelova ul. 212, Kralupy nad Vltavou, 278 01 telefon: 723329973 MUDr. Dušan Randák (každé úterý od 17. do 19.00 hodin) http://www.mestokralupy.cz; Internet poradna na www.mestokralupy.cz